Right Now, Wrong Then Poster

Right Now, Wrong Then 2015

7.1 Rating
4K
81
نمره منتقدین

یک کارگردان بنام “چونسو” به اشتباه وارد شهر سوون (یکی از شهرهای کُره جنوبی) می شود. در آنجا او با هنرمندی بنام “یوون هیجانگ” آشنا می شود. آنها با هم به محل کار “یوون” می روند تا نقشی هایش را ببینند و بیشتر با هم آشنا شوند. اواخر شب که هر دو مست کرده اند، “یوون” از او می پرسد که آیا ازدواج کرده است یا نه؟! و اینجاست که “چونسو” مجبور می شود حقیقت را بگوید…

Hong Sang-soo
برنده 16 جایزه و نامزد 13 جایزه دیگر

سایر جزئیات

Not Rated

خیلی کم

ندارد

2015-08-13
121 دقیقه
$680,728.00

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه
vahid_666m's avatar vahid_666m
8 سال پیش

لطفا بخش 4K هم اضافه کنین سپاس........

mohammad.sabooni's avatar mohammad.sabooni
8 سال پیش

سلام لطفا بخش 4K هم اضافه کنین سپاس.

aria.moradi007's avatar aria.moradi007
8 سال پیش

سلام!

ali_nazari1368's avatar ali_nazari1368
8 سال پیش

فیلم خوبی نیست

a.ariyaban's avatar a.ariyaban
8 سال پیش

هورااا , فیلم کره ای ... اینجوری که دوستان تعریف میکنن حتمآ ترجمه میشه , رفت تو لیست دانلود.

mahdiperspolis77's avatar mahdiperspolis77
8 سال پیش

با سلام یه درام خیلی رمانتیک همراه عشق که بینندرو احساسی تر از خود فیلم میکنه و در اون شرایط قرار میدد و با فیلم نامه نه چندان تکراری\nمن از دیدن این فیلم به هیچ وجه ضرری نکرده ام البته سلیقه ها متفاوت است موفق باشید.\n

susannebier000's avatar susannebier000
8 سال پیش

توی نشریات سینمایی این فیلم از بهترین های سال بوده.

mka_lim2000's avatar mka_lim2000
8 سال پیش

معروف است که هونگ سانگ سو همون کاری رو در سینما می کنه که موندریان در نقاشی. موندریان از ساده ترین شکل ها و بافت ها و با عبور از مفهوم آشنای تصویر به جلوه هایی تازه از نقاشی میرسه. هونگ سانگ سو هم روایت رو به الگوها و شکل های اساسی و ساده و آشکار فرو می کاهد تا واقعیت فیلمی دچار تاملی تازه بشه. و شاید درست به همون دلیل که یه تابلو از موندریان میتونه خام و کودکانه به نظر برسه فیلم های این کارگردان هم با همین واکنش ها روبرو بشه. فیلم های این کارگردان در نگاهی خیلی مثبت و بی ایرادگیر شاید تنها به خاطر وجوه انسانی مورد توجه قرار بگیره... اما بهترین فیلم های هونگ (از جمله این فیلم یعنی همین حالا، نه همون موقع) کاوش هایی در قلمرو این هستند که فیلم ها رو چطور می بینیم. چطور قصه های اونها رو دنبال می کنیم. چطور آگاهی ما از یک تکه ی کوچیک از یه حذف، از یه تکرار، تجربه ی فیلمی ما رو غنی تر یا تغییر میده واگه موقع تماشا این اطلاعات رو ازدست بدیم چی میشه. و یا اینکه رابطه ی مخاطب با فیلم ها چگونه است و معنا چگونه شکل می گیره... و اگه قصه های فیلم های او در کمال سادگی روایت میشوند امکان شکل گیری فانتزی هم در دل اونها موجوده به طوریکه رئال و سوررئال به هم می آمیزند، یکی می شوند و معمولی ترین روایت ها به خیال انگیزی میدان می دهند. اینجاست که هونگ سانگ سو همگام با لوئیس بونوئل به ما نشان می دهد که چقدر مرزهای رئال و سوررئال درهم تنیده اند و با جادوی روایته که رئال میتونه هرلحظه به سوررئال تبدیل بشه... \nو حالا مثل هر فیلم درخشان دیگه ای از هونگ، این فیلم هم تجربه ای دلپذیر دربررسی اینه که چرا و چطور گفتن یا نگفتن، نشان دادن یا ندادن یه لحظه ساده، یه کنش یا حتی واکنش می تونه تجربه کلیت رو هم برای فیلم هم برای شخصیتهای داستان و هم در تجربه اون برای مخاطب دگرگون کنه.