در فیلم "ده"، یک زن درون خودرویی نشستهاست و در ده سکانس با ده شخص گفتگوهایی انجام میدهد و نمایی از زندگی زن امروزی در ایران را نشان میدهد...
فیلم فوق العاده ای بود ، بسیار موضاعات انسانی متفاوت را بیان میکرد
چرا هر فیلمه سیاسی رو میگین عالیه عاخه من موندم فیلمای این کیارستمی چی داره عاخه فیلمه معناگرا میخواین برین مستر نوبادی ببینین برین سه گانه ی رنگ کیشلوفسکیو ببینین یا فیلمه هفت مهر رو ببینین ...فیلمای اصغر فرهادیو کیارستمیو مجید مجیدیم بذارین دره کوزه آبشو بخورین
فیلم جالبی بود. بسته به دیدگاه و سلیقه میشه برداشت های متفاوتی کرد و این فیلم رو دوست داشت یا اون رو حوصله سر بر خوند. \nفیلم احساسات زنانه رو به خیلی خوب به تصویر کشیده بود. این که هر کدوم از اون خانوم ها و به خصوص شخصیت اصلی ماجرا به اتفاقات اطرافشون چه واکنشی نشون می دن. از تلاش راننده (مادر) گرفته که یک زن با دیدگاه مدرن و امروزیه که هم می خواد کارش رو حفظ کنه و هم به پسرش که از همین بچگی دیدگاهی به ظاهر مردسالانه داره نزدیک بشه، تا مویی که شخصیت دیگه ی فیلم تراشیده بود که واکنشش به ناراحتی عمیقش بود. \nخیلی عالی بود.
اصلاه دف دار نمره داادید 85\n
در فیلم ده، یک زن در سطح شهر تهران رانندگی می‌کند. به نوشته پیتر برادشاو :حضور یک زن به عنوان راننده در منطقه‌ای مانند خاورمیانه، که بسیاری با رانندگی زنان مخالفند، معنایی سیاسی و فمینیستی دارد(گاردین)\n\nاز شاهکار های استاد کیارستمی که دیدنش بر یاران و مریدانش واجب است.
حالا که به رحمت ایزدی پیوست یاد فیلماش افتادین
شاهکاره
بهترین فیلم ۲۰۰۲ بی شک و سومین فیلم دهه بعد از هارمونیهای ورکمایسترو زن بدون سر
ایده جالبی داره. ولی بیشتر قسمت هاش چرته.
فیلم دوست داشتنی
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه