فیلم از سه اپیزود بی ارتباط با هم تشکیل شده است. وسوسه ى دکتر آنتونیو: » آنیتا « ( اکبرگ ) تصویرى در یک تابلوى آگهى شهرى است که در رؤیاى » دکتر آنتونیو « ( د فیلیپو )، مردى میان سال و مبادى اخلاق، به واقعیت تبدیل میشود. شغل: » پوپه « ( اشنایدر ) یک منشى است که دلباخته ى رئیس است و زندگى شخصی اش را فداى این موجود قدرناشناس میکند. بخت آزمایى: » تسوئه « ( لورن ) در یک سالن تیراندازى کار میکند و جایزه ى بخت آزمایى شنبه شب آن محسوب میشود. او براى کمک به یک دهاتى ساده لوح، در قرعه کشى دست میبرد.
بخش اولش و آخرش خیلی خوبه ولی با بخش فلینی بسیار خسته کننده بود حتما فیلمو ببینید
این فیلم در اصل چهار اپیزوده که فلینی ،ویسکونتی، دسیکا و مونیچلی ساختنش
دوستان میشه چند تا فیلم ایرانی خوب،مال 3،4 سال اخیر رو بهم معرفی کنید؟ من فیلم -نهنگ عنبر- رو دیدم و خیلی خوشم اومد. -پنج ستاره- هم بدک نبود.\nمن زیاد فیلم ایرانی تماشا نمیکنم به خاطر همین می خوام فیلم ایرانی جدیدی که ارزش دیدن داره بهم معرفی کنید.مرسی
آرمان در قهر...\nیک سوال... از یک فیلم چه انتظاری داریم؟ کارگردان... نویسنده... بازیگر...\nبوکاچو هفتاد تمام اینها را داشت؛ بالاتر از دسیکا؟ متبحرتر از ویسکونتی؟ از شدت بزرگی نام فلینی که نمیتوان دم برآورد. سناریو را هم فلینی کبیر با زاواتینی نگاشته بودند... \nاین اثر در بازیگر هم کم نداشت... و شاید... البته شاید... مشکل همین بازیگرانند!؟...\nپس چرا آرمان این فیلم اینگونه است؟؟...\nآری جووانی بوکاچو بزرگ مرد آفریننده دکامرون و دهها اثر چون این شاهکار، به حق در رده های نخست برترین نویسندگان تاریخ ایتالیاست؛ اما... اما... \nبه فرض... به فرض که بوکاچو هفت قرن پیش در دهه 70 بود... چه میشد؟! کدامین معضل اجتماعی که فلینی با اساطیر ساتریکوناش بدنبال نشان دادن آن بود در بوکاچو پدید آمد؟؟ المان های گریز ناپذیر مرگ در ونیز کجای این اثر نهفته بود؟ آیا تمام استعارات حضور بوکاچو در سده 20 همین بود؟؟... چه بگویم...\nبوکاچو هفتاد تنها چیزی که نداشت آرمان بود. آرمان در قهر...
اووووف تايني واقعا داري ميتركونيا\nخيلي خوبه كه تمام فيلم هاي كارگردان هاي بزرگ و تكرار نشدني تاريخ رو قرار ميدي
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه