پس از اینکه بیگانگان با کشتی ها فضایی خود در اطراف زمین مستقر میشوند، یک زبانشناس متخصص بنام لوئیس بنکس (امی آدامز) توسط ارتش استخدام میشود تا بفهمد هدف آنها از آمدن به زمین چیست...
ندارد
خیلی کم
من قبل از اینکه امتیاز فیلمو ببینم نگاهش کردم یه چیزاییش جالب بود ولی اصلا انتظار این نمره بالا رو نداشتم چون در کل فیلم خوبی نبود.
یک فیلم خوب .. موسیقی متنش عالی بود جوری که محو میکنه ادم رو ..... خلاصه بگم از دست ندین
فیلم فوق العاده ایه
جالب بود ببینین حتما
دوستان عزیز لطفا در برابر فیلمهایی که یک مقدار بیشتر, نیاز به تحلیل و درک فیلمنامه داره مقاومت نکنید. این فیلم یکی از بهترین ها در ژانر خودشه.اگر ابهامی در فهمیدن فیلمنامه دارید هیچ عیبی نداره که دوباره و سه باره و حتی بیشتر فیلم رو تماشا کنید.چون فیلم یک فیلم داستان گو هست منتها نه بصورت کلاسیک.اگر با فیلمی از لینچ یا بونوئل روبرو بودیم میشد خیلی از کامنتها رو درک کرد.منتها این فیلم (علمی تخیلی) کاملا منطق خودشو داره که خیلی هم درسته و کاملا کار میکنه. عزیزان , دیدن فیلمهایی از قبیل سریع و خشن و امثالهم به هیچ عنوان بد نیست بلکه لازمه و خیلی مواقع باعث تهییج و نشاط انسان میشه منتها به مثابه ی پیتزای خوشمزه ای میمونه که اگر هر 365 روز سال اونو میل کنید باعث زخم معدتون میشه چون به هر حال فست فوده و اونوقته که وقتی جلوتون قرمه سبزی بزارن حتی ممکنه بوش هم حالتونو خراب کنه. بعنوان یک برادر پیشنهاد میکنم در ژانرهای مختلف فیلم ببینید تا سلیقه ی سینماییتون بصورت تک بعدی شکل نگیره.اینجوری قطعا لذت بیشتری از سینما خواهید برد. ارادتمند.
بنظرم من جزو بهترین فیلم های تخیلی فضایی میباشد واقعا مفهومی و جذابه ارزش دیدنو داره امتیازم 8 میباشد
امتیازش یکم اغراق آمیزه
فیلم خوبی بود واقعا اگه انسانها هم اینقدر بتونن تلاش کنن که با هم ارتباط برقرار کنن دیگه جنگی نبود این همه کشتار نبود
از آینده به گذشته رفتن و تغییر دادن گذشته برای تغییر حال یا آینده .. که در این فیلم نشون میده انسان میتواند به توانایی بالایی تو علم دست پیدا کنه و که این فرازمینی ها زمین رو هدف خود قرار دادن... از این نوع ایده ها تو فیلما زیاد مطرح میشه..فیلم میان ستاره ای ..و حتی تو گیم آو ترونز سکانس هودور .... در فیلم پرومتؤس هم همین قضیه اشاره میشه البت توو غالبی دیگر ...کتاب هایی هم با ژانر فضانوردی باستانی توو این زمینه نوشته شدن..در کل شخصا عاشق این موضوع هستم و این فیلم برام جالب بود...
تراوشات ذهنی عقب افتاده یه ادم خنگ. این از سازندگان این فیلم بر اومده اونوم به خوبی. این کارتن هم نبود گولمون زدن
سلام دوستان. واقعاً از جرمی توقع نداشتم با اون کارنامه درخشانش توی فیلمای اکشن بیاد همچین فیلم مذخرفی رو برای بازی قبول کنه. به نظر من فیلم تشکیل شده از دست انداختن بیننده و به بازی گرفتن درک و شعورش از فضا.من ترجیح میدم به جای دیدن دوباره این فیلم که واقعا وقتمو گرفت بشینم فیلم تهران من حراج رو دوباره ببینم.
نمیدونم چی فکر میکنن این فیلمارو میسازن.... یعتی فکر نمیکنن که همه مردم فیلسوف نیستن که این حرفای سنگین رو میزنن.
میتونم بگم یکی از بهترین فیلم های مفهومی چند سال اخیره
یه تخیلی ضعیف که چیز خاصی که بیننده رو جذب خودش کنه نداشت کاملا معمولی
واقعا زیباست این فیلم
شاهکاره از دست ندین
عجب فیلمنامهای داره!
مزخرف
نقد و بررسی فیلم ورود از دنیس ویلنیو\n\nفیلم در ادامه تجربه گرایی های ژانری دنیس ویلنووی کانادایی بعد از آثاری چون incendies،زندانیان،دشمن و سیکاریو هست ... فیلم از همون کلیشه ارتباط با کودک و گذشته غمبار در رمز گشایی از حضور بیگانگان فضایی بر روی کره زمین استفاده می کنه،درست مثل میان ستاره ای کریستوفر نولان،منتها چند تا برتری نسبت به فیلم نولان داره : ۱.زمانش کمتره به مراتب.۲.تماشاگر رو با حجم انبوهی از اصطلاحات نامأنوس ستاره شناسی و ... بمباران و به قول معروف مرعوب و خفه نمی کنه.۳.کارگردان همش در پی به رخ کشیدن توانایی های تکنیکیش نیست;از همین رو با یک اجرای به مراتب شسته رفته تر تو این فیلم مواجهیم.۴.اتکای کارگردان به جلوه های ویژه در مقایسه با نولان بسیار کمتره.۵.فیلم بازی های منسجم تری داره و هیچ وقت به سمت سانتی مانتالیسم و فیلم هندی میل پیدا نمی کنه و و و ...\nنکته قابل توجه فیلم اینه که اینجا ما با کارگردانی طرفیم که وقتی قرار میشه یه فیلم Sci Fi رو کارگردانی کنه،اتکاش به CGI نیست،بلکه به خلاقیت خودش متکیه و صد البته به توانایی های فیلمبردار زبده ش یعنی بردفورد یانگ.\nاین فیلم تو خیلی از سکانس ها ما رو یاد فیلم های کلاسیک ژانر مثل اودیسه فضایی کوبریک و یا برخورد نزدیک ... اسپیلبرگ میندازه.\n\nهمان طور که بالاتر هم گفتم،فیلم اشباع شده و مصنوعی نیست.کارگردان با هوشمندی جایی هم برای عامل انسانی باقی گذاشته.\n\nاتفاقا به نظرم فیلم در ابتدا و انتها از ریتم خوبی برخورداره ولی در اواسطش هست که کمی در روایت دچار سکته و لکنت میشه.\nالبته نباید این نکته رو از نظر دور داشت که ژانر علمی تخیلی هیچ وقت مثل فرضا ژانرهای نوآر،موزیکال،ملودرام و ... عصر طلایی نداشته و برخی کارگردانان به فراخور علائقشون به سمت این ژانر رفتن و طبع آزمایی کردن درش.\n\nعلی ای الحال،به نظرم با فیلمی طرفیم که دارای فیلمنامه ای متوسط،کارگردانی ای مسلط،فیلمبرداری ای پخته،موسیقی متنی سنجیده-گوش نواز و مطابق با گام های متفاوت فیلم و بازی ای زیر پوستی از ایمی آدامز هست.\n\nنمره ۳/۴
فیلم Arrival\n\nفیلم قشنگی بود اما نقاط ضعف این فیلم زیاد بود مثل داستان تکراری و ... اما نقاط قوت این فیلم هم زیاد بود مثل خلاقیت در ارتباط برقرار کردن با موجودات فرا زمینی .\n\nفیلم در برابر ژانر درام 8/10 - ژانر هدف فیلم بیش تر متمایل به علمی تخیلی بود (بر خلاف فیلم Passengers) اما به هر حالا صحنه های دراماتیک زیبایی دیده میشود .\n\nفیلم در برابر ژانر معمایی 8/10 - نمیشه گفت فیلم خیلی عالی در ایند ژانر کار کرده بود اما اگر بگوییم بد بود کم لطفی کرده ایم فیلم صحنه های معمایی زیادی نداشت اما حس و حال رمزی بودن که به کمک آهنگ فیلم به وجود آمده هم جالب بود .\n\nفیلم در برابر ژانر علمی تخیلی 9/10 - اما ژانر هدف فیلم ژانر علمی تخیلی است که به خوبی موفق به اجرای این ژانر شده بودند در ابتدا داستان تکراری به نطر میرسید که به لطف خلاقیت های بسیار و حس و حال معمایی گونه موزیک و فضا داستان دیگر تکراری نبود و خوب به نظر می رسید .\n\nفیلم در کل فیلم قشنگی است و به طرفداران ژانر (( علمی تخیلی )) توصیه فراوان میشود .\n8.5/10
در وصف این فیلم که در ژانر (علمی تخیلی) هست من هیچ کلمه ای به ذهنم نمیرسه بگم .باید خودتون ببینید و لذت واقعی فیلم دیدن رو بچشید
به نظرم رویکرد فیلم یه رویکرد صلح جویانه است. چون برخلاف خیلی از فیلمهای دیگه ی این ژانر که درمورد موجودات فرازمینی ساخته شده، این فیلم به تخاصم و تهاجم فرازمینی ها به زمین نمیپردازه بلکه توی این فیلم هدف فرازمینی ها کمک به بشر برای رسیدن به یه تواناییه تا از پی اون سیاستهای تفرقه انگیز جای خودشو به اتحاد و دوستی بده. این توانایی به واسطه ی درک غیرخطی بودن زمان شکل می گیره. که فرازمینی ها از طریق زبان خاص خودشون قصد دارن این آگاهی رو آموزش بدن\nاز این نظر میشه گفت با یه فیلم آوانگارد مواجه هستیم. فیلمی که دست گذاشته روی یه سری مباحث تئوریک در رابطه با فضا، زمان و بحث های زبانشناختی و طبیعی هم هست که هر کسی ازش خوشش نیاد و مخاطبای خاص خودشو داشته باشه\nضمنا موسیقی متن زیبایی داره و بازی امی آدامز هم بسیار سطح بالاست
نه سر داشت و نه ته!!!!! حتی وسط هم نداشت!!!D:
قشنگ بود ولی اصلا به پای host و intelestellarنمیرسه\n
به قولی این نولانی ترین فیلمی بود که از یک کارگردان دیگه (دنیس وینلو ) میشه دید ... ولی هیچ موقع کپی برابر اصل نمیشه این فیلم هم به نوع خودش خیلی قشنگ و قابل تعمل بود ...\n
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه