\nیک فیلم بی نظیر و خاص\n\nدوستان بدون توجه به نمره پایین این فیلمو ببینید حتما
شاهکار کالتی از جنس لاستیک! :\n\nاگر بونوئل بزرگترین سورئالیست باشد, بدون شک کویینتین دوپیه پسر خلف بونوئل در ژانر کمدیست.\nاو دی جی نیز هست و حتی با اشخاص بزرگ در موسیقی و بازیگر های مطرح در موزیک ویدیو هایش همکاری کرده است. برای شناخت دنیای عمیق دوپیه کافیست یکی از آهنگ هایش را گوش دهید تا ببینید کارهایش چقدر خاص اما همینطور, زیباست.\n\nاین فیلم با دیالوگ زیبایی شروع می شود که باید سطحی تعمق کرد.\nدر ابتدا لاستیکی از زیر شن های صحرا بلند می شود و آن لاستیک نمادی است از انسان! او مانند بچه ای تلولو خوران سعی می کند مسیر خود را پیدا کند و هر چه میگذرد استعداد خود را در خرابکاری بیشتر کشف میکند و سپس بعد از آن دنبال رابطه جنسی می گردد. درست مانند یک انسان سطحی!\nتماشاچیان که او را می بینند استعاره از همان تماشاچیان سینما هستند, آن ها حتی از خوراک و خواب خود میگذرند تا یک فیلم بی معنی را که (خود نیز میدانند بی معنیست) ببینند. اما در آخر همه توسط مسئول نمایش(کمپانی ها) مسموم می شوند(قبل از آن مشاهده میکنیم این مسئول حتی جیب تماشاچیان را می زند!) به جز یک نفر که آن از تماشاچی های قدیمی و حرفه ایست و دچار این توطئه نمی شود و حتی او هست که مسئول سینما را مسموم می کند( استعاره از اینکه در این دوره زمونه فقط تماشاچی های قدیمی و حرفه ای هستن که می توانند حق خود را از کمپانی های مسموم کننده بگیرند).\nبازیگران این فیلم نمایشی چنان در نقش خود غرق شده اند که نمی بیند در چه فیلم و چه نقش احمقانه ای بازی میکنند.\nدر آخر به هزار زحمت می توانند لاستیک را از بین ببرند ولی چنین انسان هایی هرگز کم نمی شوند و برعکس بیشتر هم می شوند و با توجه به این جمله:\nاگر آتشی برای دیگری درست کنی دودش به چشم تو هم می رود\nلاستیک ها با هم متحد می شوند و علیه هالیوود اقدام می کنند!\n\nدر آخر:\nاین فیلم, فیلمی است که مطمئنم در آینده یکی از کالت های خوب کمدی خواهد بود و بیشتر به این اثر توجه میشه.\nبنابراین فقط به دوستدار های سورئال و کسانی که تفکر عمیق دارن پیشنهاد میکنم.\nبعد ها شاید کسان بیشتری باشن که از این فیلم خوب بگن و شاید اون موقع باشه که عوام به سراغ این فیلم بیان و ازش تعریف بکنن! (درست مثل فیلم هایی که در طول تاریخ کوبونده شدن ولی گذشت زمان ارزششونو نشون داد مانند رانده تاکسی اسکورسیزی)
اخه فیلمی ک محصول کشور آنگولا باشه دیگه چ انتظاری میشه داشت
افتضاح نبود عالی هم نبود ولی ایده جالبی داشت\nفیلم متفاوتی بود\nمیتونستن همین موضوع رو خیلی بهتر به تصویر بکشن
کارگردانش عاشق لاستیک بوده
شاهکاری از دوپیه..
وای خدا این چقد چرت بود \nخدایا منو ببر \nمضخرف آشغال کثافط لجن مقثفی.زلیزلشیززر.و کئ هغد شئی SV<sdc nacُیم0عسیهر زرزط و.ئ\n\n\n\nهووووووو\nشرمنده دست خودم نبود با کیبورد داشتم میزدم تو سر خودم \n:))))
بعضی موقعه های میگم این دیگه چرت ترین فیلم بوده ولی وقتی این و دیدم تازه فهمیدیم اون قبلیا تریلر این بودن.انقدر فیلم چرت؟
حیف وقتم که تلف شد.\nخودتون نگاه کنید می فهمید.
تو فيلم اي.تي از استيون اسپيلبرگ چرا بيگانه ها رنگشون قهوه ايه؟ دليلي نداره ... تو فيلم داستان عشق چرا هر دو شخصيت داستان ديوانه وار عاشق همديگه شدن؟ دليلي نداره ... تو فيلم جي.اف.کي از اوليور استون چرا رييس جمهور به طور ناگهاني به وسيله يه ناشناس ترور شد؟ دليلي نداره ... تو فيلم عاليه کشتار با اره برقي از توبي هوپر چرا ما هيچوقت نديديم شخصيت ها حمام برن يا دستاشون رو بشورن مثل کارهايي که مردم تو زندگيه واقعي انجام ميدن ؟ قطعا دليلي نداره ... بدتر از اينها , تو فيلم پيانيست از پولانسکي چطور شد که اون يارو مجبور شد ... که مخفي بشه و مثل يه بمب زندگي کنه وقتي که به اون خوبي پيانو ميزنه؟ جواب دوباره همينه:دليلي نداره ... ميتونم براي ساعت ها براتون مثال بزنم اين لیست انتها نداره شايد شما هيچ وقت به اين موضوع فکر نکرده بودين ولي تماميه فيلمهاي عالي بدون استثنا همگي داراي يک عنصر مهم هستند:دليلي نداره ...\nميدونين چرا؟ چونکه زندگي به خوديه خود با دليلي نداره پر شده ... چرا ما نمي تونيم هوا رو در اطراف خودمون ببينيم؟ دليلي نداره ... چرا ما هميشه در حال\nفکر کردن هستيم؟ دليلي نداره ... چرا بعضي از مردم عاشق سوسيس\nهستند و بعضي هم ازش متنفرن؟ هيچ دليل گهي وجود نداره ... خانم ها و آقايون فيلمي که شما در شرف ديدن هستيد از همون دليلي نداره تبعيت ميکنه , قدرتمندترين عنصر در يک سبک ... \nنوشته ی بالا مونولوگ ابتداییِ فیلم است ! هیچوقت انتظار یک فیلم خوب رو حتی نداشتم ولی این مونولوگ ( مونولوگ بهتره از نریشن ) منو میخکوب کرد ... rubber در نگاه اول ممکن است چرت و پرت به نظر برسد ولی مرثیه ای برای سینمای امروز است و از این نظر به موتور های مقدس شباهت دارد . ولی تفاوتش با موتور های مقدس در نحوه ی رساندن این مفهوم است , موتور های مقدس لحنی جدی و کوبنده دارد ولی rubber حرفش را از طریق کمدیِ بامزه اش بیان میکند . در فیلم عده ای تماشاگر داریم و نمایشی که دارند به عنوان فیلم تماشا میکنند . در واقع این مردم نمادی از تماشاگران سینمای امروز و این نمایش نمادی از فیلم امروزیست . در بین تماشاگران یک نفر هست که از فیلم های صامت بدش می آید . چند نفر به جا تماشای فیلم مدام در حال صحبت کردنند . در آخر هم همگی توسط مسئولان نمایش مسموم میشوند . در نمای پایانی هم تعدادی از لاستیک ها به رهبری یک سه چرخه جلوی هالیوود ایستاده اند و میخواهند آن را نابود کنند !
چی شد چی میگه ؟ تایر عاشق این خانوم شده ؟! wtf ! lol
مزخرف و بی معنی
هر کس نگاه کنه دیوونه میشه
:poop:\n eft6ezah eftezah eftezah
خیلی چرنده واقعا حیف وقتی که بابت دیدنش تلف کردمممممم
خیلللللللللللللللللللللللی الکی بود فیلمش ....
فاز فیلمنامه نویسش چی بوده ینی؟؟
خیلی مسخرس فیلمه یه لاستیک ماشین آدم میکشه :))
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه