«بنجامين بارکر» (دپ) آرايش گري است که با همسر و دخترش در لندن زندگي مي کند. «قاضي تورپين» (ريکمن) که به همسر او نظر دارد، با ترتيب دادن اتهامي دروغين به «بارکر» او راهي زنداني در استراليا مي کند. سال ها بعد «بارکر» از زندان مي گريزد و در جست و جوي زن و فرزندش، با هويتي جديد: «سوييني تاد» به لندن ساکن مي شود. او با «خانم لاوت» (بونهام کارتر) روبه رو مي شود که در مغازه ي پايين سلماني سابق او بدترين «پاي گوشت» لندن را مي فروشد. «لاوت» به «بارکر» مي گويد که «قاضي تورپين» چه بلايي بر سر همسر و فرزند او آورده و «بارکر» نيز در صدد انتقام جويي برمي آيد...
خیلی کم
شدید
عالی
فوق العادس این فیلم!!
خواهشا قبل از اینکه یه فیلمی رو ببینید به ژانرش توجه کنید وقتی هیچ درکی از فیلم یا تئاتر موزیکال ندارین بهتره سمت این فیلم نیاین یه ذره تند گفتم ولی لازم بود :)
گور بابای اسکار بابا اسکار جاییزس فقط... عاشق سویینی تادم جایی که عاشق گلوی معشوقشو میبره...قاتل و مقتول باهم اواز میخونن..و گفتن واژه ی((لندن))با اون نفرت از مرد هزار چهره سینما...عالیه اقا
هر فیلمی که خاص نمیشه چرت بود
خب من شدیدا طرفدار سینمای برتون هستم و یکی از مکات جالب فیلم های برتون رو پارادوکس هاش میدونم و گفتم شاید بد نباشه کمی در مورد این موضوع بنویسم. یکی از ویژگی های مهم سینمای برتون پارادوکس یا تناقض های بین موقعیت ها و شخصیت هاست که شدیدا خودنمایی میکند. آثار برتون به عنوان فیلم های کالت به شمار میروند و این تناقض ها یکی از عوامل مهمی است که فیلم های برتون را به آثاری کالت در سینما بدل کرده و از همان اولین فیلم بلند او یعنی ماجرای بزرگ پی وی تا به امروز این تناقض ها در آثاراش وجود داشته در ماجرای بزرگ پی وی شخصیت پیوی هرمان ذاتا یک پارادوکس بزرگ است پسری بنظر ابله که عرضه ی هیچ کاری را ندارد و خانه اش پر است از اسباب بازی ها مختلف و عاشق دوچرخه اش است دست به سفر جاده ای میزند که در این راه مسائل پرخطری برایش پیش می آید آن هم فقط بخاطر یک دوچرخه اصلا خود دوچرخه نیز پارادوکس بزرگی است و این سوال را پیش می آورد که آیا ارزشش را داشت که او چنین سفری را آغار کند، فقط بخاطر یک دوچرخه؟! و باید گفت این سینمای برتون است برتون میتواند با داستان ها و تناقض هایی که بنظر جدی هم نیستند مخاطب را در طول فیلم با خود همراه کند و در نهایت با همان مسئله ساده و پارادوکس ها ، پیامش را به بهترین شکل ممکن برساند مثلا در فیلم ادوارد دست قیچی فضای شهر بسیار شاد است و رنگارنگ یک خانه بالای تپه وجود دارد که از بقیه خانه ها ترسناک تر بنظر میرسد و یک ربات در آن زندگی میکند در ادامه میفهمیم انگار انسانیت واقعی در همان خانه ترسناک نهفته است و آن ادوارد با دست های قیچی مانندش خود انسانیت است در واقع برتون استادانه این تناقض را نشان میدهد او به دنبال زیبایی های انسانی میگردد اما نه در روشنایی بلکه در تاریکی، و این تناقضی زیباست ، که شخصیت ادوارد را برای ما ماندگار میکند این ترد شدن او و در نهایت زندگی کردن او در همان خانه دور افتاده بی رنگ برای ما زیباست. اما این تناقض ها در آثار برتون زیاد است میتوانم به اسلیپی هالو اشاره کنم کاراگاهی که از دیدن خون حالش بد میشود و حتی ترسو است! یا در انیمیشن عروس مرده میتوان این پارادوکس را به خوبی دید که دنیایی زنده ها غمگین و بی روح است اما زمانی که ویکتور پا به دنیایی مردگان میگذارد برتون با رنگ آمیزی های شاد آن را به ما نشان میدهد، در فرانکن وینی باز دنیایی واقعی سیاه و سفید است برتون جهان مردگان را رنگین تر از زنده ها ترسیم میکند و این مسئله جالبی است و باعث زیبایی اثر میشود. در ماهی بزرگ بازهم این تناقض وجود دارد درواقع شخصیت ادوارد بلوم و دنیایش عین تناقض هستند اما جالب است ما دنیایی ادوارد بلوم را باور میکنیم و تا پایان فیلم با آن زندگی میکنیم دنیایی اون انگار که از دنیایی پسرش واقعی تر است در واقع برتون جوری به ما این ها را نشان میدهد که دوست داریم باورشان کنیم یکی دیگر از فیلم هایی که به خوبی این مسائل را در خود دارد فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی است شخصیت ویلی وانکا در حالی که ثروتمند است اما شدیدا تنها و بی کس و حتی غمگین است اما در خانه ی فقیرانه چارلی مهر و محبت جریان دارد آن ها کنار هم هستند با تمام سختی ها و این زیباست آن کارخانه عظیم و رنگارنگ برای ویلی وانکا مهم نیست برتون زندگی را در خانه کوچک و بیرنگی نشان میدهد که تازه کج هم هست! از این ها بگذریم به خشن ترین موزیکال تاریخ سینما برسیم که در آن کمدی میبینم! عشق میبینیم! آقای تاد وقتی شعر میخواند آدم میکشد! مگر از این هم عجیب تر داریم اگر تا الان فکر میکردید فیلم های موزیکال تنها شبیه به آثار کلاسیک عاشقانه هستند کافی است تا این شاهکار را ببینید و از پیوند چند ژانر و تناقض های دیدنی این فیلم حیرت کنید. اگر فیلم های خون آشامی برایتان ترسناک بودند و یا از آن ها خوشتان نمی آمد کافی است فیلم سایه های تاریک تیم برتون را ببینید تا عاشق خون آشام ها و دنیاییشان شوید و این سینمای برتون است کارگردانی که شبیه به هیچ کس دیگری نیست او استاد ایجاد چنین پارادوکس های درستی است! پارادوکس هایی که ما را با خود همراه میکند و کاری میکند که عاشقشان شویم جوری که غیر از آن برایمان عجیب باشد!.
درسته فضای فیلم تاریک هستش ولی فیلم واقعا زیباست از دستش ندید
بازی عالی از جانی دپ و فیلم نامه و داستانی ضعیف از تیم برتون\n
ترکیب خیره کننده خون و موسیقی... این فیلم دقیقا نقطه مقابل و عکس ادوارد دست قیچیه
Behtarin film
Aliiiie
اسکار حق دانیل دی لوییس بود و بهش رسید
اولین بار با دیدفیلم مولن روژ وارد دنیایی فیلم های موزیکال شدم و فوقالعاده از نوع روایت و سبک فانتزی و فضای عاشقانه و موسیقی فیلم لذت بردم و این فیلم یعنی تاد آرایشگر شیطانی دومین فیلم موزیکال بود که دیدم که با توجه تعداد دانلود ها و نظرات بالا دیدیمشدر درجه اول بگم که فیلم فضایی سیاهی داشت و نوآوری خلاقانه و خوبی هم در داستان داشت اما در کل فیلمی نبود که بشه مثل مولن روژ بار ها و بار ها دیدش و هر دفعه ازش لذت برد فیلم صد در صد ارزش یک بار دیدن رو داره اما نه بیشتر و در نهایت هم توی آرشیوم قرار نمیگیره امتیاز من ۶.۵ از ۱۰
نمیرمآرایشگاه دیگه
فیلم موزیکال فیلمی ک هر شخصی دوست نداره چون ممکنه بخاطر قسمتی دیالوگ های ک ب صورت شعر هستن و حالت نظم مانندی دارند اما به هرحال عده ی دوست دارند ............\nاما در مورد این این فیلم موزیکال من نظری دیگری دارم این فیلم جدا از موزیکال بود فیلم نامه ی قوی داشت و همچنین حضور بازیگر معروف و قهاری جانی دپ این فیلم رو دو چندان زیبا میکنه براتون.......\n.\n.\nاما یک زیبایی دیگر در پایان فیلم است انجا ک نمیدانی چ حسی ب سرتغتون خواهد امد؟؟؟؟\nترس ! عشق ! ناراحتی ..یا خوشحالی مقداری دچار سردرگمی احساسی خواهید شد ..........\n.\n.\nحال عده ی دوست ندارند و عده ی عاشق این فیلم شدند..........9/10
asan bhtar az in film mge drim \n
همون فیلمی بود که 17 ساله دنبالشم\nمحیط سرد، قتل، داستان محشر
دوستان دوستاان این فیلم چندشه یا نه؟
هیچکس به زر زدنای این فرد که از فیلم موزیکال هیچی نمیفهمه گوش نده --------- mohammadhosseinvafa\nاین فیلم عالیه . خصوصا اگه به فیلم موزیکال هالیوودی هم علاقه داشته باشین\nجانی دپ اسطوره هم این فیلم زیبا رو به حد اعلا رسونده ... حتما تماشا کنید
نورپردازی و طراحی صحنه عالی علاوه بر شکل اغراق گونه اش غیرواقعی نشون نمیده و فضای فیلم رو به خوبی منعکس میکنه.از نکات مهم در طراحی صحنه استفاده از دکورهای اکسپرسیونیستی است که با توجه و به حال و هوا و محتوای فیلم عالی جلوه میکنه این نکته در اتاق کار سویینی تاد بیشتر به چشم میخوره چون فیلمساز رو اون محل تاکید داره.\nبازی جانی دپ با اینکه شرور است ولی بیننده باهاش همدردی میکنه تا انتقامش رو بگیره و این نکته خیلی مهمه.\nتیم برتون در ارائه ی یک داستان مفهومی خیلی خوب عمل کرده.فیلم از لحاظ ساختار به نظرم بهترین فیلم تیم برتونه\nامتیاز ۸ از ۱۰
افتضاحه فیلمش ارزش دیدن نداره!
فیلم به زیببایی این بگید
بسيار عالى با فضاى مخصوص تيم برتون و ترجمه روان اشعار موزيكال فيلم و بازى خوب تك تك بازيگران در دانلودش شك نكنيد البته اگر به اين ژانر(موزيكال-برتونيش) علاقه داريد
بسی لذت بردیم\nفضای کارهای برتون فوق العادست،طوری که اگر داستان 0 هم باشه،باز ازش لذت میبرید.\n9
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه