مردی یک پدر و دو دختر خردسال او را در تصادفی زیر میگیرد و موجب مرگ هر سه آنها میشود. در بیمارستان، قلب این پدر به بیماری که در حال مرگ است، پیوند میشود و او را نجات میدهد. بعد از این اتفاق، زندگی سه خانواده متاثر میشود. مرد با قلب پیوندی کنجکاو میشود خانوادهی فرد اهدا کننده را پیدا کند و زن بیوه هم دنبال گرفتن انتقام از قاتل همسر و فرزندانش است.
یکی از بهترین فیلمهایی که دیدم این فیلمه
بی نظیره این فیلم
من موندم این منتقدا به چی نمره مبدن آخه... که امتیازش از 100 شده 70!!!!!!! بازیا خیلی فشنگ مخصوصا شان پن... ایناریتو با زندگی سگی نشون داد که کارگردان خوبیه... حالا درسته تو این فیلم ایناریتو یکم ضد مسیح کار کرده... ولی اینکه نحوه پیش بردن قصه فیلمش...رسوندنش به اوج کارش حرف نداره... تنها کسی که به روش ایناریتو نزدیک میبینم اصغر فرهادیه... م.سیقی فیلمم ناموسا حرف نداره ...که خیلی جاها هم پخش شده...همین صدا سیمای خودمونم بعضی وقتا پخشش کرده... اگه فیلم بین هستیو عشق سینما که حتنا ببینش...اگه واسه سرگرمیو تفریح هم قیلم میبینی بازم توصیه میکنم ببینین فیلمو...
shahkare bi nazir intarritu.hich kasi az dast nade in filmo
واقعا سبک روایت متفاوت ، بسیار ویژه و درگیر کننده یکی از بهترین هایی که تا به حال دیدم
جالبه که بدونین جمله اخر فیلم\npues cuando ardio la perdida reverdecieron sus maizales \nبه این معناست\nand when loss was burnt, the maize fields became green again
سلام \nاین فیلم با صوتش مناسب سینک نشده ملاحظه بفرمایید\nممنون
ترجمه متن اخر فیلم لطفا؟
اساتيد که از تدوين خاص فيلم انقدر تعريف ميکنن و آنچنان قلم ميزنند که گويي از منتقدينبرجسته اسکار هستند و در عکس پروفايلهاشان نظاره گر و محو افق هاي دوردستند ميشه براي ما هم چند مورد از نکاتي که در تدوين اين فيلم به نظرشان انقدر عالي آمده بفرمايند چون به نظر بنده حقير هيچ دليل و منطقي پشت اين همه سکانس هاي پس و پيش اين فيلم نيست جز بار کم درام فيلم که با تدوين سعي در ماست مالي آن بوده
عالی بود عالی دیشب دیدمش
شیوه ی این فیلم غیرخطی و بریده بریده است.برش های زمانی و مکانی در فیلم به وفور دیده می شود،سه داستان موازی باهم و روایتی پازل گونه پازلی که با جلو رفتن فیلم کم کم حل می شود.روایتی شگفت انگیز که با تدوینی بی نظیر تصویر می شود.\n۲۱ گرم نماد بین مرگ و زندگی است.این فیلم نیم نگاهی به نقش مذهب در فاصله ی مرگ تا زندگی دارد و برای بیننده این سوال پیش می آید که آیا این ۲۱ گرم ارزششو دارد؟\nدر این فیلم رگه هایی از پوچ گرایی دیده می شود که ۲۱ گرم را به یک سکه ی پنج سنتی و مگس تشبیه می کند.\nفیلم با اینکه برش های فراوانی رو میخورد ولی از نظر ساختار قدرتمند و حساب شده است.\nچیزی که این فیلم را یک شاهکار سینمایی می کند پرسش هایی است که برای بیننده به وجود می آورد.پرسش هایی درباره ی مرگ،زندگی،مذهب سوالات اساسی و شاید بی جواب تا ابد.
بجز یکی دوتا دیالوگ واقعا عالی هیچی نداشت... خیلی معمولی بود شاید اگه اسم ایناریتو نبود کسی سراغ این فیلم واسه دیدن بعد 12 13 سال نمیومد ... واقعا فکر میکنم وقتم تلف شد با دیدن این فیلم 1/10
یه داستان خیلی ساده رو پیچیده کرده فقط...کلا فیلمای ایناریتو از لحاظ مفهوم ضعیفن ولی خب سبک بخصوص \nی داره کارگردانش. نمره من 4/10
فیلم غمگینی بود\n\nدیالوگ برتر\nتو باید زندگی کنی جک،،،با خدا یا بدون خدا\n\nاز یه جایی به بعد دیگه اصل فیلم با فلش بک ها قاطی میشه،،به سختی میفهمید الان کجایید\nولی از سکانس اول و اخرش خوشم اومد((اسپویل به بعد))سکانس اول همون سکانس اخر بود،البته مسلما خودتون چشم داشتید و دیدید.
تکان دهنده ترین فیلمی که دیدم همینه..دست مریزاد.
الیاندرو اینیاریتو روایت خطی داستان رو با تدوین حسابی پیچیده کرده. بنظرم این ایده با اینکه قبلا بخوبی در فیلم هایی مثل memento بکار گرفته شده بود اما توی این فیلم هم همچنان تونسته جذاب باشه.
... Life Goes On
FILME BADI NABOOD .ALBATE BE GHODRATE KARHAYE BAADIYE IN KARGARDANE BOZORG NIST VALI BE NAZARAM BAZ HAM ARZESHE VAGHT RO DARE
10از 10بدون شک\nعالی بود
فیلم زیبایی بود.ولی نحوه ی روایت داستانشو اصلا نمیشه با شاهکاری مثل memento مقایسه کرد.\nنمره ی 7 میدم به فیلم.
در سال 1901 دكتر دانكن مكدوگال ادعا كرد كه موفق به اندازه گيرى وزن روح انسان شده است ! در اين آزمايش ، او وزن 6 بيمار در حال مرگ را لحظاتى قبل و لحظاتى بعد از مرگ اندازه گيرى كرد. وزن تمامى اين افراد ، بعد از مرگ به ميزان 21 گرم كاهش يافته بود!\n\nگرچه اين نظريه مورد ترديد است و اندازه گيرى با اين دقت در يك انسان 80 كيلويى كار سختى است و همچنين 6 نفر تعداد قابل قبولى براى بسط اين نظريه نيست ، اما ساخت فيلم 21 Grams توسط الخاندرو گونسالس و در اين فيلم با بيان اينكه روح انسان 21 گرم است باعث ترويج اين نظريه شده است.
بیست و یک گرم, اثری مالیخولیایی با کلید واژه های افسردگی,ایمان,عذاب وجدان,تنهایی,اندوه فقدان,سرنوشت,تاثیر زندگی افراد بر همدیگه و شاید در نهایت امید...\n\nهمه چیز این فیلم درجه یک هستن و در اوج خودشون قرار دارن.از فیلم برداری اکثرا روی ِ دست ِ فیلم بردار مکزیکی تا موسیقی و کارگردانی و بازی و سناریو و تدوین استثنایی...\n\nایناریتو جوری فیلم می سازه که هر فیلمش طرفداران سینه چاک داره.چه عشق سگی که آنچنان باب میل بنده نبود,چه بابل که همه را به سفری دور و دار برد چه بردمن و اتفاق جدیدش در سینما و چه بازگشته . فیلم های ایناریتو ارزش این را دارن که چند بار بازیبینی بشن.\n\nهرچند سخت اما فکر می کنم بهترین فیلم ایناریتو همین فیلم باشه.این یک تصمیم شخصیه شاید به خاطر اینکه نام ایناریتو برای من با این فیلم و بابل و نحوه روایتش گره خورده و شاید به خاطر علاقه شدیدم به درام های شهری ( در مقایسه با دو فیلم آخر کارگردان)\n\n حضور جنون آمیز و مبهوت کننده دل تورو یا جک جوردن در این فیلم فراموش نمیشه...عذاب وجدان و فلاکتی و سایه ی سنگین و تیره زندگی هیچ گاه جک جوردن را ول نکردن,کسی که نه تونست خوب زندگی کنه و نه تونست خودش را خلاص کنه...\n\n توی فیلم دو جا به ادامه پیدا کردن زندگی اشاره میشه.یک جا وقتی که کریستینا با پدرش حرف می زنه و جای دیگه در اواخر فیلم در خلال موسیقی بی نظیر...\n\n
جز 3 فیلمی که دیده ام.حس و حال تماشای این فیلم برای من تکرار نشدنیست.
دیالوگ ها چند سکانس مفهوم عمیقی داشتن،بازیگری ها خوب بود،کیفیت دوربین داغون،فیلم1970 دیدم ازین بهتر بود دوربینش.از فلش بک های فیلم هم خوشم اومد.در مجموع امتیازش مناسب هست
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه