داستان و ماجراهای یک مرد جوان بنام «ادی آدامز» (مارک والبرگ) در حرفه ی هرزه نگاری در کالیفرنیا...
اصلن خوشم نیومد بعد دیدن دلیت فرمودم
با سلیقه من سازگار نبود
اصلا خوشم نیومد
واقعا عالی بود !!! درسته فیلم مملو از صحنه های جنسی بود اما داستان جذاب ، کارگردانی عالی و بازی خوب بازیگران شما رو راضی میکنه !!! واقعا فیلم خوب یاست و ارزش نگاه کردن داره !
az behtarinhaye aghaye paul thomas andersonalbate baad az magnolia be nazare man.dastani didani be hamrahe naghsh afariniye khire konandeye aghaye wahllberg .hatman arzeshe hajm va vaghtetoono dare
یک قسمت هایی از فیلم حوصله سر بر بود. یک قسمت هایی از فیلم هم نامفهوم بود (حداقل برای من). مثلا اونجا که چند نفر از وانت ریختن پایین و نقش اول فیلم رو کتک زدن معلوم نشد برای چی بود.
یک فیلم منسجم و عالی از اندرسونی که از همون ابتدای شروع کارش در سینما نشون داده آینده خوبی داره...\nفیلمنامه عالی و چارچوب دار فیلم مسلما نقش مهمی تو موفقیت اثر داره... حرکات درست دوربین رابرت الویست و کارگردانی دقیق اندرسون نتیجه خوبی داده، فیلمی که موضوع خاص و حساسی داره...
نفس گیر!\n\nبا همان پلان-سکانس تعقیب‌کننده‌ی ابتدایی، می‌توان فهمید با فیلمی خوب روبه‌رو هستیم، چرا که در همان لحظه توماس اندرسون تمام شخصیت‌ها را روی دایره می‌ریزد و نه تنها معرفیشان می‌کند، بلکه با قدرت، بخشی از وجودشان را در ذهن ما می‌سازد.\nدر طول فیلم (که گاهی تنه به سبک گانگستری اسکورسیزی می‌زند و گاه شبیه پست‌مدرنیست‌های تارانیتینو می‌شود، و در نهایت هم می‌تواند برای خود سبکی ممتاز، در فیلم‌برداری، تدوین، و صدالبته کارگردانی و نوع روایت تعریف کند) با مسائلی مواجه می‌شویم که غیر از دهه‌ی هفتاد آمریکا، مسئله‌ی روز هم هست... (مثل کوکائین در سال 1997) و فراتر از آن مسائلی که همیشه دست و پاگیر بشر بوده... (مثل حرص و طمع تمام نشدنی انسان و فسادی که هر روز بیشتر می‌شود و کمتر... نه!).\nدر این فیلم، همان‌قدر که داستان شخصیت اصلی برای ما اهمیت دارد، داستانک‌های دیگر شخصیت‌ها هم مهم می‌شود!\nو اندرسون در پایان غیر قابل تصور فیلمش، ما را دوباره با پلان‌-سکانسی شبیه همان اولی، از نتیجه‌ی همه آگاه می‌کند.\n\nبیان غم‌ناک، و نفس‌گیر موضوعی که شاید در دست افرادی دیگر بسیار جذاب هم به چشم بیاید، کار مشکلی است که توماس اندرسون از پس آن بر آمده و توانسته فیلمی خیلی خیلی خوب خلق کند!
مغازه ایرانیه در فیلم در تایم 2 ساعت و 2 دقیقه و 20 ثانیه
asheghe Mark Wahlberg va filmash hastam,vaghti dastane in filmo khondam be nazaram kheili jaleb omad\nama az on filmaei bod ke hata be vasatash nariside bod khaste shodam va dos dashtam harche zodtar tamom beshe,be nazare man vaghean mozakhraf bod az hame lahaz,aslan khosham nayomad
این فیلم عالیه!
زيرنويس srt نداره اين فيلم؟ \n
چه همه تعریف کردن!!\nبه نظر منم حرف نداشتن البته در چرت بودن و حصله سر بردن:D
با این فیلم با جناب اندرسون آشنا شدم...کل کار به کنار و هزاران حرف..پایان بندی کار فوق العاده است . از بهترین های دهه نود که پایان بسیاری از هنرهای ناب بود .
متن حاوی اسپویل\nسال 1977 و آغاز دهه 80 نماد ورود آمریکا به عصر جدید.دوره ای که پورنوگرافی به عنوان یه صنعت دلار ساز خودشو مطرح میکنه و تبدیل آن از سینما (موردی که تو فیلم تاکسی درایور اسکورسیزی دیدیم.#039;اکران پورن در سینما#039;) به ویدئوی خانگی و ادی آدامز(مارک والبرگ) نماد جوونی که با توجه به شرایط خونوادگی وارد این صنعت می شه و تا حدی حریصه که همه چیزشو از دست میده مثل سرهنگ تهیه کننده که به خاطر حرص همخوابی با teenage ها سر از زندان در میاره و کوکائین ماده جادویی اون دوره که بریان دی پالما با فیلم scarface به جنبه های حرص بشر به این ماده پرداخته و خلا یه فیلم با موضوع آغاز صنعت پورن و تاثیرات اون رو جامعه آمریکا رو پل توماس اندرسون به خوبی با قالب ساختارشکنش پر کرد و یه فیلم خوب دهه نودی به کالکشن خوبهای دهه نود اضافه کرد.
فیلمش خوب بود. ولی...... نمیخوام بگم بیخیال. خدوتون میدونید چرا\nنسبت به بقیه کارهای اندرسون ضعیفتر بود. اما متفاوت بود . به نظر من نشون داد ....استار ها چه وضی دارن.
عالی
بهترین فیلم استاد اندرسون
از کارهای حضرت اندرسون فقط از Punch-Drunk Love 2002 خوشم میاد ولی بقیه کارهاش روح و روان من رو به هم میریزه
کارایه پاول توماس اندرسون همشون محشرن
مارک والبرگ جوون بودخیلی جالب بودخخخخخ
فیلم خوب و سرگرم کننده ای بود,البته بشخصه کارهای دیگر اندرسون رو نسبت به این کار بیشتر میپسندم
اندرسون را همیشه دوست داشتم کارگردانی که با سبک های غیر معمول و پست مدرنیستی خود نشان داد که یکی از پدیده ها در مقام کارگردانیست و سیر آغاز حرکتش از شب های عیاشی شروع شد و هر فیلم که می ساخت توقعات را بالا میبرد و مخاطبان خاص خود را بیشتر با خود همراه میکرد از فیلمبرداری های منحصر به فرد(به ویژه در فیلم مرشد) تا نوع شخصیت پردازی ها و به کار گرفتن بازیگران به نوه احسنت همه و همه نشان از نبوغ این فیلمساز برجسته دارد
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه