فیلم به طرزی مستند گونه زندگی بی احساس شخصیت ها در پاریس دهه 60 را به تصویر می کشد...
دو سه چیزی که درباره ی آن زن میدانم امضایِ گدار پای این فیلم برجسته تر از فیلمهایِ دیگر اوست.\nعمیق و درجه یک.
هه
از بهترین فیلم های گدار در اوج دوران کاری اش، زمانیکه هر فیلم او حادثه ای در عالم سینما محسوب می شد. فیلمی بشدت درگیرکننده که دید بیننده را به سینما و زندگی به چالش می کشد. به تعبیر خود استاد، شخصیت اصلی فیلم نه ژولیت، بلکه شهر پاریس با تمام مظاهر مدنیت و تجدد آن است.
این فیلم باید دیده بشود. دیدن این فیلم یک دستور است.
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه